2012. augusztus 3., péntek

SZERKESZD A SZTORIT!

Sziasztok!


Tudjuk, hogy mostanában lassabban jönnek a részek, mint ígértük, ezért kitaláltunk valamit, amivel ki tudunk titeket engesztelni. Kiírunk egy versenyt, amivel egy kicsit ti is bele tudtok folyni a sztori szerkesztésébe.


A lényeg a következő: pár soros jeleneteket küldhettek be, amik közül a legjobbakat beleírjuk majd a 41. fejezetbe. A lényeg, hogy ne üssön el annyira a mostani sztoritól. Fontos még, hogy ne legyenek hosszabbak 10 mondatnál, valamint tüntessétek fel, hogy melyik fiú szemszögéből íródtak.


Könnyítésnek hozunk nektek kettő példát:


"Felsóhajtottam, kimásztam az ágyból és a szekrényben kezdtem turkálni. Louis kíváncsian követte minden mozdulatomat.
 - Áh, megvan!
 - Mi van meg?
 - Ez - emeltem a magasba a kezemben tartott baseball-ütőt.
 - Minek ez neked?
 - Le kell mennünk.
 - Mi az hogy le kell mennünk? - visított Louis három oktávval magasabb hangon, mint ahogy általában."
(Harry szemszöge)

" - Francba már, Niall - nyögött fel Louis, majd ráborult az asztalra.
Értetlenül figyeltem, de mielőtt bármit is kérdezhettem volna, Harry robogott be a konyhába, arcán győzedelmes mosollyal. Futott pár tiszteletkört, mintha megnyert volna valami hatalmas versenyt, majd lefékezett az asztal mellett és jelentőségteljesen megköszörülte a torkát.
 - Szívem csokis kuglófjának egyetlen szem mazsolája, miben segíthetek? - húzta ki magát a székén ártatlanul pislogva Louis.
 - Édes drága aranyvirágszálam, azt hiszem, nyertem - nyújtotta ki a tenyerét az irányába Harry."
(Niall szemszöge)

Reméljük, nem fog nehézségeket okozni, ha arra kérünk titeket, hogy e-mailben küldjétek el a jeleneteket. Egyrészt így nekünk is kényelmesebb, másrészt pedig izgalmasabb is, ha nem látja mindenki. Az üzeneteket a carmenesmimi@gmail.com címre várjuk, a beküldési határidő augusztus 9.

4 megjegyzés:

  1. és 40. rész mikor jön? *-*

    VálaszTörlés
  2. valaki igazán írhatna larrys részletet...

    VálaszTörlés
  3. Mikor jön a 40. :))

    VálaszTörlés
  4. Mindkettő részlet nagyon tetszik... és az ötlet sem rossz.
    De nem igazán hiszem, hogy bárki tudna ilyet írni! :)

    VálaszTörlés